پشتیبانی و نگهداری شبکه

تاریخ انتشار : 2019/10/28

یکی از معضلات و مشکلات سازمان ها و شرکت ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، نگهداری و مدیریت آن می باشد. 

ما با بررسی وضعیت و موقعیت IT در سازمان ها و شرکت ها ، خدمات متنوعی در زمینه پشتیبانی و نگهداری شبکه ، زیرساخت شبکه و همینطور پشتیبانی از تجهیزات رایانه ای و اداری را با استفاده از تجربیات با ارزش خود در این زمینه و با بهترین کیفیت به شما ارائه می دهیم.

 

مراحل کار :

 

۱- نیاز سنجیپس از دریافت تماس از سوی مجموعه ها، در بررسی های اولیه، با توجه به نیاز و وسعت هر مجموعه طرح پشتیبانی متناسب با آن مجموعه را ارائه خواهیم کرد. پس از عقد قرارداد، بررسی های تکمیلی شروع شده و فعالیت صورت می گیرد.

 

۲- بررسی شبکه و مستند سازی:

  • بررسی شبکه موجود از لحاظ نوع ارتباط (کابلی یا بی سیم)، تعداد سرورها، تعداد کلاینتها، نوع سرورها، نوع تجهیزات در حال استفاده
  • بررسی سرورها از لحاظ سخت افزاری، تست قطعات در صورت نیاز
  • برررسی وضعیت و نحوه کارکرد شبکه
  • بررسی سرویس های نصب شده روی سرورها
  • بررسی نحوه ارتباط سرورها و کلاینتها با اینترنت
  • بررسی نرم افزارهای کاربردی و سامانه های مورد استفاده در سازمان
  • تهیه شناسنامه از تجهیزات سخت افزاری

 

۳- استاندارد سازی : پس از آماده سازی اطلاعات و نیز آماده بودن بستر جهت استاندارد سازی شبکه کارشناسان شرکت شروع به رفع ایرادات و نیز ارائه پیشنهاد به منظور بهبود اوضاع و نیز اصولی سازی شبکه با توجه به استاندارداهای شبکه خواهند کرد.

 

۴- ارائه راهکار : با توجه به نیاز سازمان و نیز امکانات در دسترس و یا قابل فراهم، راهکارهایی به منظور رشد و بهبود فعالیت های سازمانی ارائه خواهد شد تا در صورت موافقت و امکان راه اندازی، سرویس موردنظر روی شبکه فعال و قابل استفاده گردد.

 

۵- چکاپ دائم: کارشناسان پشتیبانی با توجه به برنامه ریزی و نیاز سازمان به صورت مستمر اقدام به بکاپ گیری و همچنین چکاپ شبکه به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل را انجام میدهند.

 

خدمات شرکت فناوران طلوع شبکه  ( پشتیبانی و نگهداری )

مشاوره‌ی رایگان و تخصصی به مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها

عقد قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه با سازمان‌ها و شرکت‌ها

ارائه‌ی قراردادهایی در تیپ‌های متنوع متناسب با کسب و کار شما

ارائه‌ی صورت وضعیت سخت‌افزار و نرم‌افزار شبکه

رفع مشکل و ایرادات شبکه در کمترین زمان ممکن

بازدید دوره ای و بررسی شبکه جهت پیشگیری از وقوع مشکلات و ایرادات احتمالی

ارائه‌ی گزارشات دوره‌ای از وضعیت شبکه به مدیران مربوط

ارائه ی خدمات پشتیبانی حضوری و غیر حضوری

ارائه‌ی راهکارهای مدیریت استفاده از منابع فناوری اطلاعات (سخت‌افزاری ، نرم‌افزاری)

برخی از مشتریان