یکی از معضلات و مشکلات سازمان ها و شرکت ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، نگهداری و مدیریت آن می باشد.
ما با بررسی وضعیت و موقعیت IT در سازمان ها و شرکت ها ، خدمات متنوعی در زمینه پشتیبانی و نگهداری شبکه ، زیرساخت شبکه و همینطور پشتیبانی از تجهیزات رایانه ای و اداری را با استفاده از تجربیات با ارزش خود در این زمینه و با بهترین کیفیت به شما ارائه می دهیم.
مراحل کار :
۱- نیاز سنجی: پس از دریافت تماس از سوی مجموعه ها، در بررسی های اولیه، با توجه به نیاز و وسعت هر مجموعه طرح پشتیبانی متناسب با آن مجموعه را ارائه خواهیم کرد. پس از عقد قرارداد، بررسی های تکمیلی شروع شده و فعالیت صورت می گیرد.
۲- بررسی شبکه و مستند سازی:
۳- استاندارد سازی : پس از آماده سازی اطلاعات و نیز آماده بودن بستر جهت استاندارد سازی شبکه کارشناسان شرکت شروع به رفع ایرادات و نیز ارائه پیشنهاد به منظور بهبود اوضاع و نیز اصولی سازی شبکه با توجه به استاندارداهای شبکه خواهند کرد.
۴- ارائه راهکار : با توجه به نیاز سازمان و نیز امکانات در دسترس و یا قابل فراهم، راهکارهایی به منظور رشد و بهبود فعالیت های سازمانی ارائه خواهد شد تا در صورت موافقت و امکان راه اندازی، سرویس موردنظر روی شبکه فعال و قابل استفاده گردد.
۵- چکاپ دائم: کارشناسان پشتیبانی با توجه به برنامه ریزی و نیاز سازمان به صورت مستمر اقدام به بکاپ گیری و همچنین چکاپ شبکه به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل را انجام میدهند.
خدمات شرکت فناوران طلوع شبکه ( پشتیبانی و نگهداری )
مشاورهی رایگان و تخصصی به مدیران شرکتها و سازمانها
عقد قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه با سازمانها و شرکتها
ارائهی قراردادهایی در تیپهای متنوع متناسب با کسب و کار شما
ارائهی صورت وضعیت سختافزار و نرمافزار شبکه
رفع مشکل و ایرادات شبکه در کمترین زمان ممکن
بازدید دوره ای و بررسی شبکه جهت پیشگیری از وقوع مشکلات و ایرادات احتمالی
ارائهی گزارشات دورهای از وضعیت شبکه به مدیران مربوط
ارائه ی خدمات پشتیبانی حضوری و غیر حضوری
ارائهی راهکارهای مدیریت استفاده از منابع فناوری اطلاعات (سختافزاری ، نرمافزاری)